Informatie

Zonnehoed

Momenteel is er een Pop-up Store van Zonnehoed gelegen in de Einestraat 36, 9700 Oudenaarde. In Zwalm wordt momenteel alles verbouwd. Dank je voor je begrip.

Post mag nog steeds verstuurd worden naar:

Zonnehoed
Sylvain Van De Veldestraat 7
9630 Zwalm

Andere gegevens:

BTW BE 0480 444 760
RPR OUDENAARDE

Rekeningnummer         BE15 9796 1861 0330
BICnummer                    ARSPBE22

Contact

Tel       0479 755 190 (Nathalie Corne)
Mail     info@zonnehoed.be

Openingsuren

De openingsuren van de winkel durven wel eens wisselen. Kijk best eens of de winkel open is voor je vertrekt; voor een gesloten deur staan is nooit fijn. De openingsuren kan je vinden onderaan de homepage en staan:

MAANDAG Op afspraak

DINSDAG Op afspraak

WOENSDAG Op afspraak

DONDERDAG 9.30 h – 12.00, 13.00 h – 18.00 h

VRIJDAG 9.30 h – 12.00, 13.00 h – 18.00 h

ZATERDAG 13.00 h – 16.00 h

ZONDAG Gesloten

Info

Op de website vind je heel veel info, natuurlijk over de vele producten die je via de webshop kunt aankopen. Maar ook over uiteenlopende thema’s die ons aanbelangen. Lees zeker regelmatig het nieuwsrubriekje. En hou de kalender in de gaten voor de workshops, oudergroepen en infomomenten die bij Zonnehoed plaatsvinden. Ook onze Facebookpagina is interessant om te volgen.

Hoe kan je bestellen?

Via de webwinkel kan je zaken die we in stock hebben aankopen. Je hoeft de producten enkel aan je winkelwagen toe te voegen. Is er echter iets uit ons aanbod uitverkocht, dat je graag wilt, mag je ons altijd een mailtje sturen. We zullen dan nagaan of het artikel bijbesteld kan worden. Let wel dat het dan wat langer duurt voor je pakje geleverd wordt.

Privacy

Door te bestellen op ‘www.zonnehoed.be’ sta je ons uitdrukkelijk toe je persoonsgegevens te gebruiken voor de administratie van het klantenbestand, de aanmaak van je klantenkaart, het beheer van bestellingen, leveringen en voor de facturatie. We zullen deze persoonsgegevens uiteraard niet delen met derden. Je hebt het recht op te vragen welke gegevens we van je bewaren en indien nodig mag je ons vragen die te wijzigen of te schrappen.

Hoe kan je betalen?

Zonnehoed biedt de meeste gekende betalingsvormen aan. Via Mollie B.V., een erkend bedrijf dat onze internet betalingen verzorgt, bieden we een handig, veilig en vrij eenvoudig betaalmiddel om online betalingen mee te verrichten. Op het einde van je aankoop kan je kiezen tussen paypall, bankcontact, kredietkaart of bankoverschrijving.
Als je de bestelde producten komt afhalen, kan je ook cash betalen.

Portkosten

Om portkosten te vermijden kan je jouw aankopen hier ten huize of in de pop-up shop komen afhalen. Maak je keuze duidelijk bij de opmerkingen.

Woon je in België en je kiest voor een levering via bpost, dan betaal je 6 euro voor een zending. Die pakjes worden bij je thuis bezorgd. Gezien bpost ook werkt met postpunten, willen we je ook graag die optie aanbieden. Voor pakjes tot twee kilogram betaal je dan 4 euro.
Let wel: wanneer je kiest voor postpunt, is het handig dat je het afhaalpunt van je keuze bij de opmerkingen noteert.

Een verzending naar Nederland kost 8 euro. We maken gebruik van de diensten van DHL of DPD.
Een pakje bestemd voor het Verenigd Koninkrijk (UK) komt op 10 euro, en wordt verzonden met bpost of DPD.

Wil je een pakje naar een ander land in de Europese Unie opsturen, stuur ons dan een email en we zoeken uit hoe we het pakje zo voordelig mogelijk kunnen verzenden.

Leveringstermijn

Wanneer je via de webwinkel je producten aangekocht hebt, wordt alles -na betaling- binnen de drie werkdagen verzonden. Wanneer het pakje uiteindelijk bij jou terecht komt,  is ook nog afhankelijk van de door jou gekozen transportmanier: bpost of postpunt?

Indien je zaken besteld hebt die niet in voorraad zijn, kan de levering wat op zich laten wachten. Maar van zodra de groothandel geleverd heeft, wordt alles naar jou verzonden.

Niet tevreden?

Als je de spulletjes die je bestelde toch niet wenst, dan heb je het recht om van je aankoop af te zien tot 14 kalenderdagen na de ontvangst van je goederen. Je kan dit melden per mail. De spulletjes waar je niet tevreden van bent, kan je terugsturen. Dit terugsturen dient te gebeuren op eigen kosten. Je kan natuurlijk de spullen ook rechtstreeks in de winkel komen terugbrengen. Uiteraard geef je enkel ongebruikte en onbeschadigde spullen terug in de originele verpakking. We vergoeden de teruggestuurde artikelen aan de hand van een waardebon.

Wens je een vervangartikel te ontvangen? (Bv. een andere maat dan de maat die je oorspronkelijk bestelde). Dan neem je best contact op met ons via mail of telefonisch. Wij zoeken dan samen met jou uit hoe we dit het beste aanpakken. De eventuele retour en nieuwe verzendkosten komen altijd ten koste van de koper.

Bij geschillen allerhande: https://webgate.ec.europa.eu/odr/

Wie is verantwoordelijk?

Eens de spullen bij ons vertrokken zijn vervalt onze verantwoordelijkheid over de goederen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de diensten van externe bedrijven die de verzending verzorgen. Indien gewenst kunnen wij het nummer van de zending bezorgen aan de koper. De koper kan dan bij de betrokken instantie de reisroute van het verzonden product navragen en eventueel een klachtenprocedure starten.

Opmerkingen / twijfels / …

Aarzel niet om ons te contacteren (liefst via mail) wanneer je twijfels, vragen, opmerkingen of suggesties hebt.